duminică, 15 ianuarie 2012

Barcelona

In sfarsit a venit momentul sa va povestesc cate ceva despre Barcelona.A fost pentru a doua oara cand am vizitat Barcelona, si am plecat la fel de fascinata ca prima data.Au fost 6 zile relaxante, in care nu am facut decat sa ne plimbam fara un scop anume, sa mancam bun bineinteles si sa bem sangria.

Vremea a fost minunata, a fost soare in fiecare zi si temperaturi de aproximativ 15-16 grade....o vreme superba, perfecta pentru plimbare.

Printre locurile unde trebuie sa mergeti se numara Parcul Guell...
...Sagrada Familia bineinteles, Pedrera si Casa Batlo- ambele creatiile lui Gaudi.

Minunata piata de pe La Rambla, "Mercat de la Boqueria"...unde gasesti ce vrei si ce nu vrei :)









Am ciugulit de pe ici pe colo cate ceva, bombonele, fructe....

De mancat am mancat bineinteles paella...cu fructe de mare, cu carne, patatas bravas...
Nu va lasati inselati de poza, acest pahar, desi pare normal, avea sigur 400 ml de sangria delicioasa ;)



...un deliciu...
Intr-una din seri nu m-am putut abtine si am gatit paste cu creveti....yummy...crevetii au fost geniali....nicio legatura cu ce am mancat pe la noi.

De indulcit ne-am indulcit cu o waffle mare cu caramel si ciocolata.
Intr-una din plimbarile noastre in zona Barceloneta...spre plaja am descoperit un magazin cochet si fancy cu bombonele de ciocolata, briose, macaroons....mmmmm




E atat de placut sa stai pe plaja in mijlocul iernii!!!

De data aceasta am descoperit si stradutele laturalnice Ramblei unde surprinzator era mult mai multa lume decat pe Rambla si strazile principale.Aici am gasit un magazin mic si dragalas, cu un perete plin de jeleuri de toate felurile, borcanase de mai multe dimensiuni si etichete cu diferite mesaje.Asa ca am luat borcanasul de 4 euro si l-am indesat cu ce mi-a facut cu ochiul :)....plus o eticheta pe masura.Toate jeleurile au fost delicioase cu exceptia celui in forma de chilli de la care mi-a luat gura foc instant :))))
Nu puteam sa nu incerc si empanadas con hamon y queso :D

Am facut si cumparaturi, nu se putea fara, ne-am plimbat mult si am petrecut noaptea dintre ani pe strazile aglomerate ale Barcelonei...un sfarsit si inceput de an nou deosebit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu