miercuri, 4 ianuarie 2012

Rulada de porc

Bine v-am regasit!Dupa o vacanta binemeritata (de care va voi povesti zilele urmatoare) e timpul sa ne trezim la realitate si sa revenim la activitatile zilnice.Asa ca nu am putut sa mai stau departe de blog, trebuia sa va detaliez ceea ce am facut cu mainile mele pentru Craciun.

Pentru ca in aceasta perioada, de care am scapat slava domnului, porcul e la putere si il regasim in aproape orice mancam nu puteam sa ma abat de la regula.Desi mamica s-a ocupat de tot si ca de obicei exista multa mancare, nu m-am putut abtine sa ma laud si eu putin cu preparatele mele.

Am inceput cu aceasta rulada de porc cu o zi inainte de Craciun.Il pusesem pe taticul meu sa portioneze o bucata sanatoasa de la burta porcului (care sa contina si grasime).Trebuia sa aiba si sorici, dar s-a epuizat prematur.
Pentru o rulada suficienta pentru 3 persoane infometate :
  • o bucata de carne de porc cam de 700 g
  • 50 g unt la temperatura camerei
  • cimbru
  • rozmarin
  • boia dulce
  • piper proaspat
  • oregano
  • fulgi de chilli
  • 1 lingurita de ulei de masline
  • un praf de ierburi de Provence
  • 10-12 ciuperci
  • 1 ceapa tocata
  • 2 catel de usturoi
Pentrru inceput stergeti carnea cu un servetel sa fie uscata.Amestecati untul cu toate condimentele enumerate plus sau minus ce va mai face cu ochiul prin bucatarie.
Intre timp puneti ceapa la calit si adaugati ciupercile si 1 catel de usturoi tocat marunt cand ceapa devine transparenta.
Crestati carnea cu cutitul si bagati bucatele de usturoi apoi ungeti carnea cu untul aromat.Puneti amestecul de ciuperci in interior si rulati carnea.Legati-o cu o ata mai groasa si ungeti si pe deasupra cu unt.

Bagati rulada in cuptor pentru 30-40 minute pana devine aurie pe deasupra.Noi am savurat-o alaturi de piure de cartofi.
Sper sa aveti un an minunat!Ne vedem curand cu bombonele de ciocolata cu oreo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu