marți, 17 ianuarie 2012

Cod la cuptor cu piure de pastarnac

O modalitate rapida de a organiza o masa sanatoasa si delicioasa.Stiu ca unora nu va suna bine "piure de pastarnac", dar in aceasta combinatie a mers de minune.Bineinteles ca il puteti inlocui cu orice alt piure, eu una  sunt certata cu cartofii, nu ca n-as fi innebunita dupa ei, dar se afla undeva in varful listei cu alimente rele, din punctul meu de vedere...

Acestea fiind spuse am scos de seara 2 fileuri de cod si le-am lasat in frigider sa se dezghete usor.


Ingrediente :

  • 1 lingura de patrunjel tocat
  • 1/2 lingurita de sare
  • 1/2 lingurita de paprika
  • 1/4 lingurita cimbru
  • 1/4 lingrita oregano
  • 1/2 lingurita busuioc
  • 1/4 lingurita piper
  • zeama de la o jumatate de lamaie
  • 1 lingura de ulei de masline
  • 1/4 lingurita de usturoi granulat
Am pregatit vasul pentru cuptor cu hartie de copt si ulei de masline.Am amestecat ingredientele uscate si am imbracat pestele pe ambele parti in condimente.
Apoi am amestecat zeama de lamaie cu usturoiul si uleiul si le-am turnat peste peste.Am bagat pestele la cuptor pentru 20-30 minute.

Intre timp am pus la fiert 2 radacini de pastarnac si 1 ardei rosu.Dupa ce s-au fiert le-am pasat impreuna cu unt, sare si piper.
Cam asa arata pestele copt bine si condimentat.Este usor si aromat, o masa light si delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu