duminică, 22 ianuarie 2012

Branza de capra tartinabila

 
Imi place foarte mult branza de capra, as manca la orice masa.Dar exista mereu modalitati de o imbunatati o gustare simpla.Asa ca m-am gandit sa o fac tartinabila, mai cremoasa si cu arome dementiale.

Aveti nevoie de :

  • branza de capra 
  • 2 cepe + 1 lingurita de zahar + un strop de otet balsamic
  • rosii uscate la soare
  • pesto
  • smantana lichida
  • marar
Pentru inceput pregatiti ceapa.Taiati-o cum vreti voi si puneti-o la calit.Cand s-a rumenit adaugati zaharul si otetul balsamic si mai lasati ceapa 1-2 minute pe foc amestecand.Tocati rosiile uscate la soare.

Luati branza de capra si pasati-o cu o furculita.Adaugati smantana lichida ca branza sa devina cremoasa.Cat de cremoasa ramane la latitudinea voastra, dar sa nu fie atat de moale cat sa curga.Eu am presarat si putin marar.

Puneti folie transparenta in vasul in care doriti sa asezati branza ca sa o puteti intoarce fara probleme.
Asezati straturile dupa preferinta, eu am inceput cu rosiile uscate, apoi branza, pesto, iar branza si la final ceapa.
Acoperiti vasul si lasati-l in frigider cateva ore ca sa se intareasca amestecul si serviti pe paine sau crackersi ca mine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu