miercuri, 11 ianuarie 2012

Somon iute-dulce cu sparanghel

Sper ca nu v-am zapacit cu somonul.Sincera sa fiu, as manca in fiecare zi somon.Si pentru ca sunt foarte multe variante de a-l face de fiecare data altfel, dar la fel de gustos, incerc sa aleg mereu ceva diferit.

De data aceasta am lasat la marinat somonul in :
  • sos de chilli dulce
  • sos de soia
  • ulei de masline
  • 1 catel de usturoi tocat marunt
  • ghimbir ras
  • boabe de mustar
  • sare si piper proaspat
 Am asezat sparanghelul in vas si l-am stropit cu ulei de masline.Dupa ce somonul a stat la marinat 20-30 de minute l-am pus peste sparanghel cu tot cu amestecul in care a stat si l-am bagat in cuptor.
Somonul, ca majoritatea felurilor de peste, se face foarte repede.In functie de cum il preferati, mai moale sau mai bine facut, il puteti lasa mai mult sau mai putin.
A avut o aroma deosebita, o combinatie de iute cu dulce delicioasa.
Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu