vineri, 6 ianuarie 2012

Bomboane de ciocolata cu oreo si crema de branza

Cui nu-i plac biscuitii Oreo?Mie una imi plac foarte mult si in combinatie cu crema de branza sunt geniali.Daca ii mai imbracam si in ciocolata rezulta aceste bombonele incredibil de delicioase.
Au fost create tot pentru Craciun, dar cateva din cele 50 au ajuns si la birou.Baietii au fost in extaz, nu le venea sa creada ca nu sunt cumparate ;)

Ingrediente pentru 20-25 de bomboane :
  • 250 g crema de branza - Philadephia am folosit eu
  • 1 pachet de Oreo (o cutie)
  • 2 linguri de unt topit
  • ciocolata alba si neagra pentru decor
  • optional am pus 100 g de faina de migdale
De aici totul este simplu.Maruntiti biscuitii.Nu trebuie neaparat sa fie maruntiti perfect, nu strica sa simti cate o bucatica de biscuite.Biscuitii se amesteca cu crema de branza, untul topit si faina de migdale.Compozitia trebuie sa stea in frigider pana se intareste.

Acum urmeaza partea murdara :)
Chiar daca le-am lasat suficient in frigider, tot m-am murdarit pe maini.Am format bile mici si le-am asezat intr-o tava.
Urmeaza sa topiti ciocolata.Daca aveti cuptor cu microunde e foarte simplu, puneti ciocolata maruntita pentru 1-2 minute si se topeste.Daca nu, trebuie topita la aburi (deasupra unui vas cu apa).Odata topita incepe distractia.Turnati cu o lingurita ciocolata peste fiecare bomboana, in cazul in care nu curge corespunzator cat sa acopere bomboana ajutati ciocolata sa se aseze uniform peste bomboana.

Asa am procedat cu fiecare bomboana, alternand ciocolata alba cu neagra.Dupa ce s-a intarit ciocolata de pe ele, trebuie sa le bagati in ciocolata si pe partea de jos, sa fie acoperite complet.
In momentul in care puneti ciocolata pe deasupra le puteti orna cu ce preferati, bombonele mici colorate, nuca sfaramata, nuca de cocos....orice doriti.Ciocolata se va intari si vor sta foarte bine pe ele.
Eu le-am manjit cu ciocolata alba si neagra.Le puteti pastra in frigider pana la o saptamana.

Eu spun ca merita sa le incercati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu