vineri, 27 ianuarie 2012

Piept de rata cu 5 spices

Rata este considerata o delicatesa si nu multe lume o gateste frecvent.Probabil acesta este motivul pentru care am cautat prin multe magazine pana sa gasesc piept de rata.A fost prima data cand am gatit piept de rata si va asigur ca nu va fi ultima data.Rata are o carne atat de gustoasa incat nu necesita foarte mult timp pentru a o gati, iar metodele de preparare sunt simple.

Eu am ales o reteta cu condimente chinezesti care i-au dat o aroma geniala.
Ingrediente pentru un piept de rata :

  • 1/2 lingura de miere
  • 1 lingura de sos de soia
  • 1 catel de usturoi 
  • 1 lingura de amestec condimente five spice
Pentru inceput spalati si stergeti pieptul de rata sa nu fie ud.Crestati grasimea cu un cutit.Amestecati ingredientele si ungeti pieptul de rata peste tot.Bagati-l in cuptor pentru 20-30 minute.Eu l-am vrut putin roz in interior, asa ca daca il vreti mai bine facut lasati-l mai mult.
Intre timp am pregatit salata de fasole verde : o mana de fasole verde fiarta (la aburi eu) - ideal este sa fie proaspata si nu congelata, dar ne adaptam situatiei :) ; 20 g de seminte de susan coapte in cratita fara ulei, 1 lingurita de sos de soia, 1 lingurita de otet de orez, 1 lingurita de ulei si 1 lingurita de miere.Dupa ce ati fiert si scurs fasolea, amestecati-o cu celelalte ingrediente si gata salata.
Pieptul de rata s-a facut perfect, putin roz si extrem de fraget.L-am taiat fasii si l-am savurat impreuna cu salata.

Va asigur ca odata ce ati gatit / mancat piept de rata, nu mai este cale de intoarcere.Veti deveni addicted to duck!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu