vineri, 20 ianuarie 2012

Supa crema de naut

Zilele acestea m-am luptat cu o mica raceala.Cand eram acasa la mamica mea, imi facea supa de fiecare data cand raceam.De data aceasta a trebuit sa ma ridic eu din pat sa o prepar.Am ales o reteta foarte rapida, sa nu ma solicite prea mult.Am ales-o din cartea lui Ainsley Harriott "Carte de bucate pentru prieteni si familie" , o carte cu aproximativ 200 de retete diversificate, perfecte pentru cine romantice, brunch cu prietenele, cina cu familia sau orice alt eveniment care va vine in minte.

Ingrediente pentru 2 portii :

  • 400 g naut fiert
  • 1 lingura de ulei de masline
  • 1 / 2 ceapa tocata
  • 1 catel de usturoi tocat
  • 1 lingurita de chimen macinat
  • 450-500 ml de supa de legume sau pui (sau apa)
  • coriandru proaspat tocat (mie mi-a lipsit cu desavarsire)
  • zeama de lamaie dupa gust
  • sare / piper
Am pus la calit ceapa tocata si usturoiul in ulei.Cand s-a rumenit ceapa am adaugat chimenul macinat si am amestecat un minut.Am aruncat nautul fiert impreuna cu supa.Am sarat si piperat supa si am lasat-o sa dea in clocot.Am redus temperatura focului si am lasat supa sa fiarba 10 minute.

Opriti focul si adaugati coriandrul tocat, apoi pasati supa.Stoarce-ti zeama de lamaie dupa gust si stropiti cu putin ulei de masline.Este o supa hranitoare si delicioasa, perfecta pentru iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu