sâmbătă, 3 martie 2012

French toast si oua ochiuri in apa

Astazi am fost foarte matinala, desi trebuia sa ma trezeasca ceasul pe la 9:15, m-am trezit de bunavoie la 8:30.Si pentru ca urma sa-mi petrec cateva ore prin magazine mi-am spus ca un mic dejun copios n-ar strica.

Am facut un exercitiu de gandire, si, desi am frigiderul cam gol, am reusit sa pregatesc minunata paine prajita frantuzeasca, oua ochiuri in apa si bacon crocant.

Pentru french toast  am folosit bineinteles doua felii de paine (neagra in cazul meu, asta aveam), smantana lichida pentru gatit (de obicei se foloseste lapte, dar dupa cum va spuneam la mine bate vantul in frigider si asta am avut...din fericire ;)  ) si un ou batut bine.Am inmuiat painea in smantana lichida, am trecut-o prin ou si am prajit-o pe ambele parti in unt.In aceeasi tigaie am pus doua felii de bacon la prajit.

Pentru ochiurile in apa am adus pana la punctul de fierbere apa intr-o cratita, am turnat 2 linguri de otet (ajuta oul sa nu se destrame) si am spart usor oul in apa (il puteti sparge intr-un polonic si apoi il puneti in apa).L-am lasat 2-3 minute pana a devenit ferm.

Si asa mi-am pregatit un mic dejun copios si delicios.Painea inmuiata in smantana a fost geniala.As putea recomanda sa inlocuiti laptele cu smantana lichida.
Sa aveti un weekend minunat si delicios :D

2 comentarii:

  1. vai de mine, e tarziu si eu ma uit la ispita din farfuria ta :(( vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca si eu as ma manca :D
    Din pacate dimineata am mancat pe graba si nu am apucat sa savurez pe indelete :)

    RăspundețiȘtergere