joi, 1 martie 2012

Muffin cu zmeura si afine

Cu briose-muffin nu veti da gres niciodata!V-am mai spus si cu riscul de a ma repeta sunt mai simplu de facut decat par ;) .
Minunatiile din imagine le-am facut ca sa nu ma duc cu mana goala la ai mei :D...pe la 9:20 m-am hotarat, am dat fuga le mega (care din fericire e deschis pana la 10 pm) am cumparat ce-mi lipsea si pana la 11 le aveam aliniate.
Eu am dublat reteta si mi-au iesit 26 briose.Reteta este foarte simpla si eficienta, briosele au fost si frumoase si delicioase.

Ingrediente pentru 12 bucati :

  • 120 g unt la temperatura camerei
  • 280 g faina
  • 1/2 lingurita de bicarbonat
  • 2 lingurite de praf de copt
  • 1/2 lingurita de sare
  • 200 g zahar
  • 2 oua
  • esenta de vanilie
  • 125 ml lapte
  • o mana de afine proaspete
  • o mana de zmeura (eu am pus congelata)

Aprindeti focul in cuptor sa se incinga.Amestecati ingredientele uscate : faina, praf de copt, bicarbonat si sarea intr-un bol.

In alb bol mixati zaharul impreuna cu untul pana devine cremos.Adaugati cate un ou pe rand, mixand.Urmeaza esenta de vanilie si laptele.

Adaugati in 3 transe ingredientele uscate.La final aruncati fructele si amestecati usor cu o spatula sa nu cumva sa se storceasca.
Turnati amestecul in formele de briose si bagati-le la cuptor pentru 20-30 de minute.Verificati cu scobitoarea daca s-au copt, in cazul in care aveti dubii.Doar introduceti scobitoarea, iar daca iese curata (fara aluat pe ea) inseamna ca briosele sunt coapte.
Au fost un real succes.Pufoase, putin acrisoare de la fructe...un deliciu.I-am rasfatat cum trebuie!

Sunt perfecte pe timpul verii, cand avem toate fructele la discretie!Dar merg foarte bine si cu cele congelate, nu mi-au creat probleme deloc :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu