marți, 20 martie 2012

Oua umplute cu hummus

Nu degeaba se mai numesc si "deviled eggs"!E greu sa te abtii sa nu le mananci pe toate in aceeasi zi :D - cum am facut eu (rusine mie).Dar ma linistesc singura si-mi spun ca se intampla rar asta :)....de obicei de Paste nu ma pot abtine de la mancat oua fierte.Atunci mi se par cele mai bune oua fierte ever....

Dar cum m-a lovit o pofta incredibila si n-am ami mancat oua umplute de o mie de ani am hotarat sa fac eu.
Dar am adaugat un ingredient surpriza :D

Ingrediente :

Fierbeti ouale tari, aproximativ 10 minute.Lasati-le in apa rece sa le puteti curata mai usor.
Intre timp pregatiti humusul - Humus .Puteti lua naut fiert la cutie sau pasta de naut la cutie (contine si pasta de susan in compozitie).

Curatati ouale, taiati-le in jumatate si amestecati galbenusurile cu humusul si restul ingredientelor.Si gata ouale umplute ;)


Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu