miercuri, 14 martie 2012

Muschi de porc la cuptor

De cateva zile nu mai am nici inspiratie, nici pofta de ceva special.Asa ca bate vantul pe aici pe blog.Nu va imaginati ca am intrat in greva foamei, doar ca ma hranesc cu ce prepara altii :)
Dar ca sa nu va neglijez complet am rasfoit prin poze si am gasit aceasta reteta delicioasa.
Ingrediente pentru marinata pentru muschiul de porc :
  • 1 muschi de porc
  • 60 ml otet balsamic
  • 60 ml ulei de masline
  • 2 lingurite de mustar - eu am folosit frantuzesc cu boabe de mustar intregi
  • 2 catei de usturoi, tocati marunt
  • cimbru
  • rozmarin
  • sare
  • piper proaspat
Amestecati toate ingredientele si bagati bucata de carne de porc cu marinata intr-o punga sau bol.Acoperiti si lasat la marinat cel putin 30 de minute.Scoateti carnea din marinata, asezonati-o cu sare si piper si bagati-o in cuptor pana devine maronie pe deasupra.

Intre timp tocati dupa preferinte legumele : eu am folosit ciuperci, dovlecel si ardei rosu.Am asteptat ca muschiul de porc sa se patrunda bine, l-am scos si l-am acoperit cu o folie sa se mentina cald.
In aceeasi tava am aruncat legumele si le-am lasat in cuptor pana s-au inmuiat putin.Le-am pus in aceeasi tava sa mai imprumute din gustul delicios al muschiului de porc.

Dupa ce s-au facut si legumele, am scurs zeama ramasa si am incins tava pe aragaz, am adaugat o jumatate de lingura de faina si am amestecat bine ca sosul sa fie mai sonsistent.
Am taiat muschiul de porc, am asezat legumele in farfurie si am turnat sosul peste carne.Muschiul a fost extrem de fraged si delicios.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu