miercuri, 23 martie 2011

Frigarui

Eu sunt foarte pofticioasa...unii ar spune ca undeva spre extrem :)
Astazi mi-a zburat gandul la frigarui si fiind satula de cele banale am ales sa le "condimentez" putin ;)
Am luat o bucata de piept de curcan si am taiat-o in cubulete.
Apoi am pregatit amestecul in care sa marinez carnea cam asa:
- 1 lingura de tandoori masala (mai mult sau mai putin in functie de preferinte, fiind picant)
- 1 lingura de garam masala
- putin praf de ghimbir
- piper proaspat macinat (eu am un mix cu piper verde, alb, rosu si negru)
- o cutie mica de iaurt simplu
Mai nou am vazut astfel de condimente si la Cora, eu am gasit pe Mosilor(aproape de obor, pe partea dreapta mergand spre obor, sunt 2 magazinase mici)
Am pus carnea si am lasat-o sa absoarba toate aromele.
Intre timp am taiat legumele: dovlecel, ardei rosu si ceapa.

Dupa 30 min-1 ora (timp in care am trebaluit prin casa) am asamblat frigaruile.
Le-am bagat in cuptorul incins cu o tava cu apa sub ele si le-am mai vizitat din cand in cand ca sa le mai intorc.
Dupa 30-40 min le-am scos.....Hot&Spicy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu