vineri, 25 martie 2011

Supa italieneasca

Nu stiu cata lume a auzit de Michael Chiarello....eu il mai vad din cand in cand pe FLN( un program unde are o emisiune culinara).Astazi, printre altele, a facut o supa de pui italieneasca.Mi-a facut cu ochiul....asa ca m-am pus pe treaba.

Am taiat puiul in bucati  si l-am pus la prajit in tigaie cu uleiul meu aromat ;)
Dupa ce s-a rumenit puiul am adaugat 2 cepe, 1 morcov, telina verde si le-am lasat pana s-au caramelizat.

Dupa ce legumele s-au caramelizat am adaugat 150 ml de vin rosu, 3-4 ciuperci si  apa rece cat sa acopere puiul si legumele.
Intre timp am pus la fiert spaghete subtiri.Supa a stat la fiert cam o ora.Dupa ce s-a fiert bine,strecuram supa si rupem puiul in fasii mici.
Am asamblat supa astfel: am pus spaghete in bol, apoi cateva ciupercute,morcov tocat, puiul si supa.
Am presarat patrunjel si parmezan din belsug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu