marți, 15 martie 2011

Supa crema de rosii

V-am spus....am o slabiciune pentru astfel de supe :D
Asa ca la cateva zile merge de minune o supa cremoasa si consistenta.

Am folosit 8 rosii potrivite.Trebuie sa le decojim,iar ca sa trecem peste acest proces rapid si usor....am intepat cu un cutit de mai multe ori rosiile si le-am bagat in apa clocotita.Dupa un minut o sa vedeti cum incep sa se cojeasca singurele,vor mai avea nevoie de foarte putin ajutor :D
Dupa ce le-am decojit,le-am scos semintele si impreuna cu cojile le-am pus la fiert(probabil veti avea nevoie in cazul in care supa e prea groasa).
Intre timp am pus la calit 2 cepe cu o bucatica de unt si putin ulei de masline.Dupa ce ceapa devine sticloasa adaugam o telina verde tocata si 2 catei de usturoi.Le lasam la foc mic aproximativ 10 minute,apoi adaugam 150 ml vin alb.
Dupa 2-3 minute punem in tigaie si rosiile....si le lasam pe foc pana se fac.Condimentam cu sare,piper,busuioc(proaspat ar fi ideal) si pasam toata compozitia.In functie de preferinte mai puneti din zeama in care au fiert resturile pentru a fi mai lichida.

Si ca sa fie si mai gustoasa,am pus-o din nou in tigaie,am aruncat cateva bucatele de mozzarella si le-am lasat cateva secunse pe foc cat sa se inmoaie.
Si cam asta este tot....destul de usor si cu ingrediente la indemana.Pentru cine nu vrea sa-si bata capul cu decojitul,scosul semintelor,puteti folosi si rosii decojite conservate ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu