sâmbătă, 12 martie 2011

Vita infasurata in prosciutto...a la Jamie

Pentru ca tocmai mi-am achizitionat cartile lui Jamie m-am gandit sa incep cu ceva decadent....
Perfect pentru un pranz copios si mai simplu decat ar parea la prima vedere.

Sa incepem prin a insira cele necesare...
De la stanga la dreapta avem urmatoarele:cateva felii de prosciutto,3 catei de usturoi,4 bucatele de unt,zeama de la o jumatate de lamaie,bineinteles un file de vita,hribi uscati,rozmarin si cimbru tocate marunt,vin rosu si cartofi pentru garnitura.

Incepem prin a inmuia ciupercutele(turnam apa fiarta peste ele),sa revina la forma lor initiala.Dupa care le calin cu 2 bucatele de unt si un catel de usturoi tocat,apoi adaugam putin din apa in care au stat(cat sa le acopere)...lasam sa mai scada si la final adaugam zeama de lamaie si restul de unt.
Intre timp tavalim fileul prin rozmarin si cimbru.Asezonam cu piper proaspat si sare.Asezam feliile de prosciuto cat sa nu avem vreun spatiu liber.Iar peste prosciutto punem ciupercutele cat sa acopere jumatate din suprafata.
Dupa care urmeaza partea unde ai nevoie de putina rabdare si indemanare....rularea fileului in prosciutto.
Cel mai bine este sa aprindem cuptorul cu 30 min inainte sa fie bine incins.Asezam frumos fileul in vas,tocam cei 2 catei de usturoi ramasi si punem si restul de ciupercute.
Eu l-am lasat la cuptor cam 40 min,si a iesit mediu patruns si suculent.La jumatatea timpului de coacere am adaugat si un pahar de vin rosu.

Cat timp a stat la cuptor m-am ocupat si de cartofi.Fiind deja fierti de la inceput....n-am facut decat sa-i prajesc putin....au devenit crocanti la exterior si frumos colorati,dar moi in interior.

Intr-un final fericit...totul arata delicios...si credeti-ma ca a si fost!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu