vineri, 11 martie 2011

Supa crema de broccoli



Sunt un mare fan al supelor crema,si asta o sa se vada de-a lungul timpului :)
Astazi incep cu broccoli....bun bun bun!
Pentru inceput fierbem broccoli(eu am folosit o punga de broccoli congelat).Intr-o tigaie(eu sunt fan wok) am pus la calit in unt o ceapa mare(2 mai mici ) si 2 catei de usturoi tocat.
Dupa ce ceapa s-a facut aurie se adauga in tigaie 2 linguri (rase) de faina si se omogenizeaza cu 250-300 ml lapte amestecand in continuu sa nu se faca cocoloase.Apoi punem 200 ml de smantana lichida (eu folosesc Dorna,se gaseste la Mega Image).Intre timp broccoli s-a fiert si se adauga peste sosul din tigaie.
Dupa 2-3 minute in care fierbe la foc mic se adauga o mana de branza rasa(eu am folosit cascaval cedar) si se amesteca bine.


Apoi pasam totul in blender si e gata de servit.Cremoasa si consistenta.
Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu