miercuri, 30 martie 2011

Piept de curcan cu spanac

Aveam o punga de spanac congelat de mama de care ma tot loveam prin congelator.Astazi a fost ziua lui norocoasa.L-am atasat ca garnitura pentru curcanul meu infasurat in bacon.
 Nu sunt un fan al spanacului de multa vreme, dar acum ne intelegem bine :))
Pentru curcan: 2 bucati de piept de curcan, 4 felii de bacon, 2 catei de usturoi, ceapa verde, verdeata(patrunjel,marar), o bucata de unt.

Pentru spanac: spanac(proaspat,congelat), 5-6 cepe verzi,patrunjel,2 bucatele pe unt, 4-5 catei de usturoi.

 Am inceput cu pieptul de curcan, pe care l-am condimentat(sare,piper,rozmarin).Apoi l-am infasurat in bacon.Intre carne si bacon am pus din loc in loc bucatele de unt si usturoi.Am presarat ceapa si patrunjelul.L-am invelit in folie de aluminiu si l-am bagat la cuptor.
Intre timp m-am apucat de spanac.Am pus la calit ceapa tocata si usturoiul in unt si le-am lasat putin, cat sa se inmoaie ceapa, dupa care am adaugat spanacul.A stat pe foc pana cand s-a evaporat toata apa si au inceput sa sfaraie.
Dupa aproximativ 20 minute de cand carnea era la cuptor, am scos-o si am dezvelit-o ca sa se rumeneasca.
Inca 10 minute si masa e servita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu