vineri, 1 aprilie 2011

Pateuri

Recunosc ca am avut emotii pentru ca n-am mai facut :D....dar au iesit foarte bine.Le-am umplut cu ce am gasit prin frigider, branza, parmezan si nutella...cele din urma fiind absolut delicioaseeee(combinatia de dulce cu aluatul putin sarat e geniala).

Pentru aluat am pus la incins 50 ml de ulei si l-am lasat pana a inceput sa sfaraie.Separat am amestecat 335 g faina, 250 ml iaurt(eu am pus smantana lichida) si 1 1/2 lingurita de sare.Apoi punem uleiul incins peste si amestecam.Va trebui sa iasa un aluat usor maleabil si nelipicios.
Am intins aluatul si am taiat cercuri cu un pahar.
Am pregatit umplutura si am pus pe fiecare cate putin, intr-una din jumatatile cercului.
Le-am impaturit si am batut un galbenus de ou cu care le-am dat culoare.
Le-am bagat in cuptor...nu mai mult de 30 minute si le-am scos rumenite si putin crocante.
Numai bune pentru un mic dejun copios.

 


.

Un comentariu: