miercuri, 20 aprilie 2011

Cocktail cu capsuni


Am promis ca aduc dovada faptului ca nu am devorat capsunile in starea lor pura :D
Cum timp prea mult pentru a face ceva elaborat nu aveam....pofta batea la usa...m-am organizat repede!

Am facut o crema de vanilie din 250 ml lapte, pe care l-am pus la fiert cu 100 g zahar si esenta de vanilie.Separat am batut 2 galbenusuri cu 50 g de amidon.Am pus peste oua 7-8 linguri de lapte fierbinte pe rand, apoi am pus tot laptele peste.L-am pus din nou la fiert amestecand continuu pana s-a omogenizat.

Am batut si frisca, din care am luat jumatate si am amestecat-o cu cateva capsune facute piure.Mi-am pregatit si cateva piscoturi si m-am apucat de asamblat.

Am pus primul strat de piscoturi, un strat de mousse de capsuni, apoi frisca, crema de vanilie, cateva felii de capsuni si piscoturi rupte, apoi iar frisca si crema plus piscoturi si capsuni pentru decor.


Foarte bun si cremos!!!A fost si racoritor pentru ca toate componentele au stat in frigider inainte de a ajunge in pahar.E perfect pentru lenesi (ca mine uneori) si pentru cei care cred ca nu se prea pricep la bucatarit ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu