joi, 21 aprilie 2011

Curcan si porc la cuptor


Mancarea am facut-o duminica, doar ca intre timp am mai facut altele si am uitat sa v-o arat si voua.A fost ceva spontan cu ce am gasit prin congelator, aceasta fiind si motivul combinatiei de muschi de porc si curcan.Pentru ca musafirul la masa de pranz se afla deja pe drum a trebuit sa-mi storc putin creierasii si sa iasa ceva delicios.

Buuunn....a venit si ideea salvatoare...cubulete mici la cuptor condimentate bine.Pentru inceput am taiat cubulete carnea, apoi mi-am insirat condimentele:
Le-am pus pe toate in mojar, am maruntit piperul, coriandrul si usturoiul si am adaugat un cubulet de unt si o lingura de ulei.Am pus tot amestecul peste carne si am amestecat bine ca amestecul sa ajunga la toate bucatile.
Le-am asezat in vasul pentru cuptor cu cateva rondele de morcov deasupra si le-am lasat sa se patrunda bine.Inainte sa inceapa sa se rumeneasca am varsat peste vin rosu si o lingura de pasta de rosii.

Intre timp m-am ocupat de garnitura...un piure de cartofi de care aveam o pofta incredibila.Si ca sa nu fie un simplu piure am calit multa ceapa si am pus-o peste piureul frecat cu unt si putina smantana lichida, sa-l faca mai cremos.
A ajuns si musafirul, exact la timp!Carnea s-a facut, frageda si aromata....de piure nu mai spun...un deliciu.Ca sa intelegeti portiile imense pe care le vedeti....explicatia e simpla....dupa masa am mers sa cucerim lacul din  Cismigiu, aveam nevoie de resurse ca sa avem spor la vaslit :)))

Putin vin si masa e completa!Va sfatuiesc sa incercati!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu