luni, 25 aprilie 2011

Salata cu sparanghel

A trecut si Pastele...
Doamne cat si cate am mancat!!!Insa despre asta va voi povesti maine...cred.Ma simt cam lenesa dupa acest weekend lung si delicios!

Asa ca ce merge mai bine decat o salata dupa Paste?O salata delicioasa!
O salata bogata cu sparanghel....pe care l-am pus putin la aburi.
Am asezat in farfurie rucolla, valeriana si spanac.Cateva ridichii, cateva frunze de ceapa verde, sparanghelul fiert la aburi si cateva felii de bacon prajite fara ulei.Am facut un dressing din putin mustar, otet balsamic, sare, piper si putina zeama de lamaie si am taiat si un ou fiert in 4.

Cam asta este tot, a fost racoroasa si foarte potrivita dupa ce am suprasolicitat stomacelul acasa.Salata a mai avut si parmezam, pe care l-am pus cand incepusem sa mananc....foamea provoaca amnezie :))))
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu