luni, 18 aprilie 2011

Supa crema de legume

Din capitolul supe-creme face parte si crema de legume.E perfecta intr-o zi racoroasa, dar mie imi place si rece, asa ca se potriveste in orice moment.Pentru ca am vrut-o mai light,am folosit extrem de putin ulei pentru a cali ceapa si am renuntat si la smantana lichida.

Am folosit ce a mai ramas prin frigider, cate putin din toate....2-3 cartofi, 1 dovlecel, 1 morcov, 1 pastarnac, cateva buchetele de broccoli congelat si 1 ceapa mare.
Am calit foarte putin ceapa in putin ulei,apoi am adaugat toate legumele tocate si supa cat sa le acopere.Supa tot de legume,pe care am facut-o la un moment dat si am pus-o in congelator sa o folosesc la nevoie ;)

La final am presarat patrunjel verde din belsug,am lasat-o putin sa se raceasca si am pasat-o.
Ar fi mers de minune cateva crutoane, dar sunt certata cu painea :))
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu