marți, 19 aprilie 2011

Capsunele

Astazi am cumparat cele mai bune capsunele everr....sincer va spun ca au un gust autentic si un miros intr-adevar de capsuni coapte si proaspete.Tot drumul pana acasa m-am gandit ce sa fac cu ele....papilele mele nerabdatoare oscilau spre a le devora imediat ce ajungeam acasa, m-am si apucat de asta dar m-am oprit la timp :D

Dupa ce m-am potolit si am plecat de langa ele m-am apucat sa le pozez sa va arat si voua...
Si pentru ca nu vreau sa se iroseasca bunatate de capsuni....m-am hotarat ce sa fac cu ele...rapid si usor!!!Un desert perfect si racoros as putea spune.Nu o sa mai divulg nimic...veti vedea maine ce-a iesit ;)


Stay tuned....

2 comentarii:

  1. pot fi doar niste poze luate de pe net, lucram cu tine de atata timp si nu ne mai lovesti si pe noi cu cate un desert delicios ,norocul tau ca vine pastele ca iti mai spuneam vreo 2 vorbe dar sper ca dupa paste o sa te recompensezi

    RăspundețiȘtergere
  2. bine valik...promit ca dupa paste vin cu ceva bun ;)

    RăspundețiȘtergere