miercuri, 27 aprilie 2011

Bunatati de Paste

Din pacate a trecut repede.Asa se intampla mereu...asteptam mult timp o sarbatoare si apoi trece de nu-ti dai seama.Mai ales ca e forfota mare inainte de marea zi, mai ales pentru gospodine...ca mine si ca mami :D
Si ca multe alte astfel de perechi :)

La noi toata forfota a inceput de vineri....cu peripetii bineinteles, tavile mamicii "bune si scumpe" i-au rumenit prea mult cozonacii pe care i-a mai si pregatit de pe la 4 dimineata :((....cosmar!!!Asa ca a plecat fuguta la shopping de tavi....si-a incercat norocul cu unele "de doi bani" cam asta ar fi expresia....care insa i-au facut cozonacii nr 2 ca rumeniti de soare...deliciosi si frumosi!!!
Intre timp m-am apucat sa toc maruntaiele pentru drob.Lucru care imi place mult(partea cu tocatul)...cumintica la televizor...departe de forfota din bucatarie :D .S-au fiert si ouale si mami a realizat foile pentru drob din aluat ca pentru taitei (noua asa ne place ;) ).

Intre timp mami a pregatit si piftia de curcan...careia din pacate nu i-am facut o fotografie sa va arat.Dar va asigur ca a fost buna si mai usoara decat cea de porc.
Dupa cozonaci a urmat si pasca....yummmyyy....
Si cam atat am facut vineri....mai e si maine o zi ;)

Sambata a inceput in forta cu pregatirea salatei boeuf....bineinteles eu la tocat,unde am mai avut un ajutor care sosise in seara precedenta ;) .Insa la amenajare si ornat eu am fost seful....m-am jucat ceva timp, si a iesit un outz frumusel si vesel :D

In bucatarie se pregatea ciorbita de verisoare (perisoare).Am supus la vot toata famila si toti au fost pentru ciorba in locul sarmalelor.Nici pe ea n-am imortalizat-o...stiu...imi asum vina :(

A venit si momentul meu sa demonstrez ca nu ma laud degeaba cu bucataritul :D .Am inceput cu rondele cu crema de vanilie (facuta de mami dimineata, cand inca mai dormeam ).Reteta urmeaza sa v-o prezint mai in detaliu, insa momentan va arat cateva fragmente....sa stiti ca au fost laudate de toata lumea :D...mai ales de buni, care a fost invidiata de babutze ca i-a facut nepoata prajituri pentru impartit :)))

Dupa ce mi-am tras sufletul putin am inceput prepararea brioselor promise bunicii :D si pofticiosilor de dulce din familie ;)

S-a facut si seara....am robotit ceva vreme...dar a meritat ;)
De oua s-a ocupat buni si au iesit foarte frumoase anul acesta....un rosu-fuchsia
Duminica, dupa toata treaba cu impartitul ne-am asezat frumos in livada la soare.Fratiorul s-a ocupat de gratar...carnea a fost cumparat deja marinata si a fost delicioasa.

Plus ca am mai facut si o pulpitza de miel la cuptor cu cartofi...foarte frageda si aromata ;)  si ea a scapat nefotografiata din pacate :(

Si cam atat am mancat de Paste....destul as spune eu :D




Sper ca si voi ati avut un Paste fericit alaturi de cei dragi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu