joi, 28 aprilie 2011

Sufleu de dovlecei

Mie imi place mult sufleul, fie ca e de branza sau de dovlecei in cazul acesta.E usor si foarte pufos!

Am facut un sos bechamel din 3 linguri de faina puse la rumenit in unt, dupa care stingem cu lapte amestecand continuu.Adaugati lapte pana cand ajungeti la cantitatea dorita.In cazul in care nu are o consistenta vascoasa mai adaugati putina faina (pe care o omogenizati separat cu putin din sos).
Dupa ce sosul e gata il lasam putin la racit dupa care adaugam 3 galbenusuri si branza dupa sufletul fiecaruia :D

Intre timp am fiert cateva minute dovleceii, nu foarte mult pentru ca se fierb foarte repede.Apoi i-am pasat.Data viitoare o sa las cateva bucati intregi sa se simta mai bine gustul.
In amestecul de sos cu oua si branza am adaugat si albusurile spuma.Am uns tava si pus toata compozitia la cuptor pana s-a rumenit frumos.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu