miercuri, 13 aprilie 2011

Dovlecei umpluti

Mi-am cam stors creierasul gandindu-ma ce sa-mi mai fac...ce sa mai mananc, eram pe cale sa renunt si sa mananc ce-o fi...in mare parte aer prin frigider :))).Fiind in drum spre casa, m-am oprit la magazinul meu de nadejde deschis pana la 11 seara ;)....am dat vreo doua ture cautand "ceva"...nici eu nu stiu ce :))....si incet incet am facut legatura intre cateva alimente.Doi dovlecei mititei, niste carne tocata, ceapa aveam acasa, 2 morcovi, parmezan aveam...bunavointa din plin :D.

Si uite asa am taiat un dovlecel in doua si l-am scobit sa cuibaresc amestecul ce urma sa-l prepar...
Am dat pe razatoare un morcov si am tocat o ceapa.
Apoi am condimentat carnea cu piper proaspat,un praf de sare, un catel de usturoi tocat marunt, marar verde.Pentru o aroma mai exotica am adaugat si cate o lingurita de garam masala si tandoori masala, din cel iute mai putin sa nu iau foc.
Intre timp am calit in foarte putin ulei ceapa si morcovul si le-am pus peste amestec.Ca sa le leg putin am spart si un ou si le-am omogenizat bine.
Am umplut dovlecelul si am presarat parmezan din belsug.
I-am bagat in cuptor si am savurat aroma ce mi-a inundat casa.Aratau demential, sa nu mai spun de miros.Dar pentru ca era deja ora 10 pm si recunosc ca incerc sa nu mai mananc seara....nu-mi iese mereu....mi-am pus pofta in cui si am asteptat pana a doua zi la pranz sa ma destrabalez culinar :D

Pofta buna!!!

Un comentariu: