luni, 4 aprilie 2011

Pui copt in vas de lut


Pentru ca tocmai ce mi-am achizitionat unul de la munte, era imperios necesar sa-l folosesc.Cea mai rapida varianta (pentru ca eram obosita de pe drum) era puiul copt.Zis si facut!!!

A urmat ceva ce n-as fi crezut ca o sa fac.Initial am crezut ca va fi greu, dar nu a fost asa deloc ;).....am desprins pielea de pe pui.Am si dovada :D
Odata realizata procedura, m-am apucat de mirodenii cu care urma sa ung puiul, atat pe afara cat si pe interior.
Am pus in mojar urmatoarele: rozmarin verde, cimbru verde, un praf de nucsoara, boabe de coriandru, 4-5 boabe cardamon verde, 3-4 cuisoare, mix de piper proaspat (alb,verde,rosu si negru), 3 catei de usturoi.
Dupa ce le-am pisat bine am pus 25-30 g unt si 1 lingura de ulei de masline.Plus patrunjel verde.
A urmat partea "murdara" :)).....am uns puiul peste tot cu pasta obtinuta.
Din cate am auzit si eu, vasul de lut trebuie pus in apa cu totul cel putin 20 minute inainte de a fi bagat in cuptor.
Am asezat puiul frumos....sa stea si el comod :D...si am aruncat cateva cepe pe langa el...sa nu fie singur :))
L-am bagat in cuptorul incins si dupa vreo 30 minute i-am luat capacul si l-am lasat sa se rumeneasca.
La final arata cam asa....crocant si aromat!O nebunie!!!


2 comentarii:

  1. valentina caloian6 aprilie 2011 la 23:23

    super delicios..felicitari pt aceasta noua pasiune
    am sa incerc reteta ta,si astept ceva dulce si bun

    RăspundețiȘtergere