duminică, 3 aprilie 2011

Weekend relaxant

Bine v-am regasit!!!
Eu tocmai ce am aterizat de la munteeeee.Un weekend perfect, cu plimbari care nu trebuiau sa duca neaparat undeva :)), aer curat de munte, multa lume pe strazi, prin poienite fum de gratare...rasete de copii....

O poienita plina de ghiocei si "floricele mov"...

DOLCE FAR NIENTE!!!!!

Decat plimbare...lenevit de la o terasa la alta....mancare buna :D...subiectul preferat!
Am sa impartasesc si cu voi cate ceva din ce s-a asezat pe mesele noastre :D
Ficatei cu un sos delicios si orez sarbesc ...mmmm

Paste cu creveti....chiar daca se uita la mine cu ochisorii aiaaa....tot i-am mancat :D
Plus desert :D
Si asta nu e tot!Pregatiti-va pentru ce urmeaza :)


Un platou divin.....sorici moale, jumari crocante, toba, sunca, cascaval si telemea...plus o zacusca absolut geniala.

Desi sincer ma cam saturasem, mi-am spus ca o ciorba de fasole cu ciolan facuta afara la ceaun merita incercata :D
Nu sunt mandra de mine pentru destrabalarea culinara, dar a fost delicios :D

3 comentarii:

  1. pozele arata bine....zii si de locatii...sa ne luminam si noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. si platoasu ala stropit cu o palinca de ardeal......sa bagi burta'n draci....

    RăspundețiȘtergere
  3. acel platou minunat este la "Poiana reginei" in sinaia ;)

    RăspundețiȘtergere