luni, 28 martie 2011

Pui curry


Duminica m-a vizitat Irina, careia initial nu-i era foame.Eu in schimb eram lihnitaaa...dupa o zi de stat cu lenea de vorba :)) .
Chef de pregatit ceva nu aveam...dar foamea cantarea mai mult decat lenea...si asa am prins curaj.
Mi-am insirat frumos ingredientele....
  1. un piept de pui cubulete
  2. o ceapa
  3. un morcov ras
  4. o bucata de unt
  5. o lingura de curry
  6. o cutie de lapte de cocos
  7. doi catei de usturoi
  8. orez pentru garnitura
Am pus puiul la prajit in unt, iar dupa ce l-am intors am adaugat ceapa tocata, usturoiul si morcovul.

Le-am lasat sa se caleasca bine si am pus si lingura de curry.
Au sfarait un minut-doua impreuna si am pus peste ele laptele de cocos(am gasit la Mega).Le-am lasat asa la foc mic pana cand sosul s-a ingrosat si a mai scazut.Separat am pus la fiert cu sare orezul.
Intre timp Irinei incepuse sa i se faca pofta, de mine nu mai spun nimic :)) .Sosul a scazut exact cat trebuie si m-am pus pe ornat...sa arate frumos domne' ca doar am musafiri :D
Dupa ce am facut frumos in farfurie s-a instalat linistea...nimeni nu plescaia :))) .Dupa masa farfuria si fata noastra aratau cam asa :
Un zambet delicios facut de Irina!!!
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Parol ca a fost delicios ! Am facut si eu dupa cateva zile si e floare la ureche si bun de te lingi pe degete si pe...farfurie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina M are probleme cu papilele gustative,nu poate fi luata reper....autoarea e subiectiva....nu stii ce sa mai crezi...columbenii se cearta,a lu'pepe se cearta,libienii se cearta...azi e miercuri si urmeaza joi....

    RăspundețiȘtergere