sâmbătă, 26 martie 2011

Tortilla cu cartofi


Stiam de aceasta "omleta", dar n-am facut niciodata.Foarte consistenta!
Am taiat cartofii cubulete si i-am pus la prajit.La fel am facut si cu ardeiul.
Dupa ce cartofii si ardeiul s-au prajit, le-am amestecat intr-un castron, am presarat patrunjel proaspat, am adaugat ceapa verde tocata, cele 4 oua batute si condimentate si parmezan(asta e un plus pentru ca ador parmezanul).
Am pus ulei in tigaie, 2-3 linguri, si am pus toata compozitia la prajit.Verificati periodic daca s-a rumenit.Cand s-a facut dedesupt o intoarcem ca pe clatita.....glumeam :D....eu i-am pus o farfurie in cap si am intors-o ;)
Am lasat-o sa se faca si pe partea cealalta si mi-am taiat o bucata zdravana din care n-a mai framas nimic.
Mai am 2 portii pentru cine mai doreste :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu