vineri, 25 noiembrie 2011

Rulada de pui cu ciuperci, anghinare si rosii uscate la soare

Puiul este un aliment foarte des intalnit in dieta noastra zilnica, doar ca uneori ne cam saturam de gustul fad al carnii de pui.Tot ce trebuie sa facem este sa cautam combinatii cu alte ingrediente care sa-l faca mai delicios si aromat.

Eu am ales ciupercile pleurotus, anghinare murate si rosii uscate la soare.Le-am tocat marunt pe toate, am tocat si o ceapa mica si 2 catei de usturoi.Am pus la calit ceapa si cand a devenit transparenta am adaugat usturoiul si ciupercile.Le-am lasat pe foc 5 minute si am adaugat si anghinarele si rosiile uscate la soare.Am sarat si piperat si le-am lasat sa se intrepatrunda aromele.La final am presarat cateva frunze de patrunjel verde.

Intre timp am batut doua fileuri de piept de pui si le-am umplut cu amestecul racit.Le-am prins cu scobitori sa nu se desfaca si le-am pus pe gratar pana s-au facut pe jumatate.
Dupa ce puiul a devenit alb la culoare l-am bagat in cuptor pentru inca 20 minute.Puteti inlocui umplutura cu orice ingrediente pe placul vostru.
Sa aveti pofta!Si sunt sigura ca aveti :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu