marți, 8 noiembrie 2011

Tort de migdale (fara faina) si crema de branza

In ultimul timp am o afinitate pentru gatit dulciuri :D
Cand m-am hotarat sa fac macarons am cumparat muuuullltee pungi de faina de migdale cu gandul sa fac multe si de toate felurile.Dar mi-am revenit greu dupa esec :)) si nu vreau sa ma intristez iar o perioada lunga de timp.Asa ca am ramas cu multa faina de migdale, un motiv numai bun pentru ceva dulce.

Ingrediente pentru blat intr-o forma de 20 cm :
  • 1 si 1/2 cup faina de migdale = 200 g
  • 8 linguri de zahar
  • 3 oua
  • 2 linguri de coaja de lamaie
  • 1 pumn de migdale tocate marisor
  • esenta vanilie/lamaie
  • fulgi de migdale
 Extrem de simplu, amestecam faina de migdale cu 4 linguri de zahar si le lasam deoparte. In alt bol mixati pana devine cremos galbenusurile cu restul de zahar, coaja de lamaie, esenta de vanilie sau lamaie.Incorporati faina de migdale in amestecul de oua.

Bateti albusurile spuma si amestecati-o cu galbenusurile si faina de migdale usor.Turnati aluatul intr-o tava unsa si tapetata cu hartie de copt, presarati fulgi de migdale si bagati-o in cuptorul incins 20-30 min la foc mic.

L-am lasat peste noapte sa se raceasca bine si dimineata m-am apucat de crema de branza:
  • 425 g branza Philadelphia simpla
  • 100 g unt rece
  • 50 g zahar pudra
Le-am amestecat si le-am mixat bine pana au devenit o crema fina.Am taiat blatul in doua si am pus jumatate de crema intre blaturi si cealalta jumatate pe deasupra.
Cu tortul la pachet am fugit la birou cu intarziere...motivata :D (uitasem sa iau unt aseara si l-am achizitionat dimineata).Pana la ora aceasta au mai ramas 2-3 portii mici....aviz amatorilor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu