miercuri, 23 noiembrie 2011

Briose cu ciocolata


Briosele sunt mereu binevenite.E ocazia perfecta sa te joci, sa ornezi si sa te bucuri de moment savurandu-le.Aceste briose sunt facute dupa o reteta de-a Marthei Stewart.Sincera sa fiu, nici nu am stiut ce sa aleg pentru ca sunt foarte multe retete delicioase pe site-ul ei.
Ingrediente pentru 32 briose :
  • 3/4 cup cacao = 85 g
  • 3/4 cup apa fierninte = 180 ml
  • 3 cup faina = 330 g 
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita bicarbonat sodiu
  • un praf de sare
  • 1 si 1/2 cup unt = 335 g
  • 2 si 1/4 cup zahar = 450 g
  • 4 oua mari
  • esenta vanilie
  • 1 cup smantana pentru frisca (frisca lichida) =250 ml
  • ciocolata alba / neagra pentru ornat
  • albus de ou pentru ornat
     Am amestecat cacaoa cu apa fierbinte pana s-a omogenizat.Intr-o tigaie, am topit untul cu zaharul la foc mic.Cand s-a topit luam de foc, punem amestecul intr-un bol si mixam 5-6 minute pana se mai raceste.Am adaugat ouale pe rand mixand continuu.Am adaugat esenta de vanilie si amestecul de cacao.

    Dupa ce s-a omogenizat am adaugat faina in doua transe, alternand cu smantana lichida.Si cam asta este tot.Am mai spus si o spun in continuare ca briosele sunt foarte simplu de preparat.Tot ce conteaza este sa fiti atenti la gramaje si sigur nu veti da gres.

    Incingem cuptorul cu 30 minute inainte de coacere.Umplem formele de briose lasand spatiu sa creasca.Le lasam 15-20 minute in cuptor.Verificati cu o scobitoare sa nu cumva sa se arda.

    Dupa ce s-au copt, le lasam sa se raceasca si ornam dupa preferinte.Spor la joaca!

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu