miercuri, 30 noiembrie 2011

Hummus cu spanac

Weekendul trecut a avut ca laitmotiv spanacul.Pur si simplu mi s-a facut pofta si am luat o punga de spanac congelat.Nu am gasit proaspat din pacate, dar sincera sa fiu e si mai rapid asa :D.Am inceput cu scrambled eggs, despre care ca povestesc zilele urmatoare, si am continuat cu o minunatie de hummus cu spanac.

Sunt sigura ca Dl Spanac nu se afla printre preferintele multora dintre voi, si eu am fost certata cu el dar intre timp ne-am imprietenit.

Am pus nautul la inmuiat cu o seara inainte si a doua zi l-am fiert pana a devenit moale sa-l pot pasa fara probleme.Spanacul l-am scos din congelator si l-am bagat in frigider sa se dezghete.
Apoi am pus in robot urmatoarele : naut fiert, spanac, pasta de susan, zeama de lamaie, 1 catel de usturoi, sare, piper, coriandru macinat, chimen macinat si ulei de masline.Le-am pasat pana a devenit o crema si am mai adaugat ulei si putina sare dupa ce am gustat.A mers de minune intins pe crakersi de cereale.

2 comentarii: