duminică, 13 noiembrie 2011

Tagliatelle cu creveti, ciuperci si capere

Pastele se afla in topul preferintelor mele in materie de mancare.Inainte de a ajunge pentru prima data in Italia eram obisnuita cu pastele facute la noi cu mult sos si sincera sa fiu am fost dezamagita de prima mea portie de paste fara prea mult sos in Roma.Intre timp mi s-au mai schimbat putin gusturile, sau mai bine spus am inceput sa vad cu alti ochi mancarea :D
Asadar si prin urmare, pastele nu trebuie neaparat sa inoate in sos ca sa fie delicioase.

Ingrediente pentru o portie pentru flamazi si pofticiosi :
  • 4 rondele de tagliatelle proaspete
  • 150 g de ciuperci (10-12 ciuperci mici)
  • 8-9 creveti
  • 1 catel de usturoi
  • 2 lingurite de capere
  • un praf de fulgi de chilli
  • 40 ml de vin alb
  • ulei de masline pentru prajit
  • sare / piper
  • 1 lingurita de sos "Sugo ai funghi porcini" de la Casa Rinaldi (optional)
  • 3-4 frunze de busuioc

Prajiti crevetii in putin ulei de masline si lasati-i deoparte.Mai adaugati putin ulei si prajiti ciupercile tocate cu usturoiul si fulgii de chilli.Turnati vinul alb si lasati-l pana iese tot alcoolul, apoi adaugati crevetii, pastele fierte separat, caperele si optional sosul meu de ciuperci.Asezonati cu sare, piper proaspat si busuioc proaspat.

Mai simplu si rapid de atat nu se poate.Iar rezultatul depaseste asteptarile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu