marți, 29 noiembrie 2011

Zucchini si vinete gratinate

In ultimele zile am cam lenevit, am mancat pe ici pe colo....facute de altii :D .Prin frigider statea trist de nebagare in seama un frumusel zucchini.Intr-un final am zis sa-l bag in seama.I-am cumparat-o si pe prietena vanata sa nu fie singur.
Am taiat vanata si dovlecelul in felii groase de 1-2 cm si le-am pus pe gratar.
Sosul de rosii l-am condimentat cu busuioc, cimbru, piper proaspat si marar verde.
Apoi am trecut la asamblat: sos de rosii, dovlecel, branza- parmezan, mozzarella si telemea, apoi sos de rosii, vinete si iar branza.Ultimul strat la mine a fost format din dovlecel, branza si putin sos de rosii.

Le-am bagat in cuptor pentru 20 minute sa se topeasca branza si sa se amestece gusturile.Puteti manca legumele gratinate ca si garnitura sau pur si simplu ca fel principal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu