joi, 23 februarie 2012

Chec cu zmeura

Cam aceste trei bucati au mai ramas intacte din tot checul meu :(( si asta pentru ca nu am avut rabdare sa se raceasca si am incercat sa-l scot :( .Singurul lucru care il salveaza este ca este foarte delicios.Cu siguranta voi repeta reteta, dar cu nuci, stafide si ce-oi mai gasi prin casa ;)

Ingrediente :

  • 120 g unt
  • 250 g zahar
  • coaja de la o portocala, rasa
  • 2 oua mari
  • esenta de vanilie
  • 180-200 g faina
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • un praf de sare
  • 120 ml smantana lichida
Amestecati faina, praful de copt si sarea intr-un bol.

In alt bol amestecati zaharul cu coaja de portocala, adaugati untul si mixati pana devine cremos.

Adaugati ouale pe rand si mixati.Adaugati esenta de vanilie.

Reduceti viteza mixerului si adaugati faina in trei randuri, alternand cu smantana lichida, dar sa terminati cu faina.Amestecati cu o spatula si adaugati fructele.Va recomand sa folositi fructe mai tari, care nu se inmoaie, sau nuci (asta voi folosi eu la urmatoarea runda), stafide....

Bagati checul in cuptor la temperatura medie pentru 30-40 minute.Pana cand scoateti scobitoarea curata din chec.

Pentru glazura de deasupra am amestecat 125 g de zahar pudra cu 1 lingura de lapte si 1 lingura de suc de portocale.

Sa aveti mai multa rabdare ca mine :D
Acest chec trebuia sa fie mancat la cafea maine la birou, acum va sta cuminte in intimitatea bucatariei mele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu