luni, 27 februarie 2012

Paste carbonara

Pastele proaspete sunt intotdeauna cele mai gustoase.Reteta este foarte simpla si nu este neaparat nevoie sa aveti aparat special pentru paste.Eu inca nu am facut, desi mereu spun sa incerc, dar mereu se intampla sa gatesc paste pe graba si le prefer pe cele gata preparate.

Nu mai tin minte daca am mai facut paste carbonara, dar se numara printre retele de paste preferate.

Ingrediente pentru 2 portii :
  • 250 g paste proaspete
  • 200 g ciuperci
  • 5-6 felii de bacon
  • 150 ml smantana lichida
  • 1 ceapa, tocata marunt
  • 1 catel de usturoi, tocat marunt
  • 100 g parmezan + dupa preferinte la servire
  • 2 oua
  • sare / piper


Incepeti prin a taia felii baconul, apoi prajiti-l intr-o lingura de ulei de masline.Scoateti baconul si caliti ceapa si usturoiul.Scoateti-le si pe acestea si adaugati ciupercile.Scoateti si ciupercile.

Intre timp puneti pastele la fiert.Daca sunt proaspete este suficient sa le fierbeti 5 minute.

Separat bateti cele doua oua, adaugati smantana, parmezanul, sarea si piperul.

Cand pastele s-au fiert, scurgeti apa si adaugati amestecul de oua, ciupercile, baconul, ceapa si usturoiul peste paste amestecand rapid.Pentru ca pastele sunt fierbinti temperatura este suficienta pentru ca ouale sa fie gatite si nu crude.
Adaugati parmezaun din belsug la servire si savurati o reteta simpla si delicioasa.

2 comentarii:

  1. bune rau! nici nu mai stiu decand nu am mai mancat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu la fel....asa ca am combinat vreo doua retete intr-una singura si au iesit delicioase :)

    RăspundețiȘtergere