vineri, 3 februarie 2012

Tagliatelle cu creveti si pesto

Printre cea mai simpla si delicioasa reteta de paste.Sosul pesto l-as manca pur si simplu cu paine prajita, un deliciu.Pentru ca pastele sa fie intr-adevar delicioase, ideal este sa faceti pesto pe loc.
Ingrediente pentru pesto :

  • busuioc proaspat
  • usturoi (dupa gust)
  • ulei de masline
  • muguri de pin (eu am pus migdale)
  • sare / piper
  • parmezan din belsug
Toate ingredientele le-am pus in blender si le-am mixat pana au devenit pasta.Mai adaugati ulei intre timp, in functie de preferinte.

Pentru ca am organizat o mica cina cu fetele, din meniul italian nu puteau lipsi clasicele bruschete cu rosii.Si ca sa aiba un gust mai pregnant, in loc de clasica reteta cu busuioc tocat, usturoi si ulei de masline, am folosit pesto proaspat.Va asigur ca se schimba total situatia ;)
Acestea au fost bruschetele....pentru putin timp in farfurie...s-au evaporat imadiat, la noi in stomac :D
Sa trecem la paste, ingrediente pentru 3 persoane :
  • 1 punga de tagliatelle proaspete (de la Mega)
  • 15-20 creveti (sau mai multi)
  • 100 g pesto
  • ulei de masline
V-am spus ca este o reteta simpla, 3 ingrediente importante.Pentru inceput am pus crevetii decorticati la marinat 30 minute in jumatate din cantitatea de pesto proaspat.Dupa ce crevetii s-aurasfatat in aroma de pesto i-am pus la prajit in tigaie cu putin ulei de masline.

Intre timp am pus apa cu sare la fiert pentru paste.Am pus pastele in oala cand apa a inceput sa dea in clocot.Pastele proaspete se fierb foarte repede, in 5-6 minute sunt gata.

Cand s-au fiert le rasturnam peste creveti, adaugam restul de pesto deasupra si parmezan din belsug.Daca vi se par prea uscate puteti pune cateva linguri din apa in care au fiert pastele. 
Cina s-a incheiat bineinteles cu desertul....care urmeaza pe blog ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu